Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van predikantennaarisrael2015 - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van predikantennaarisrael2015 - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Imko Postma

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2015 | Nederland, Genemuiden

Bijna is het zover.... Bijzonder is dat ik zometeen tijdens een trouwdienst nog mag spreken over een storm op het meer van Galilea en dat ik net, toen ik het programma nader bekeek, zag dat wij daar dinsdag a.s. ook zullen varen.
Voorbereiden op 'daar' betekent nu eerst dus nog een paar (ook zondag nog) diensten ' hier' leiden. Vertellen van Degene Die altijd mee gaat. En als Hij lijkt te slapen....gewoon wakker maken. 'De herder van Israel sluimert noch slaapt' ps.121.

Tussendoor dus laatste stukken uitrpinten, kaart van Israel op zak (we gaan met minibusjes rijden) en e-ticket rolt uit de printer. (niet vergeten beste collegae!)

Shalom, tot later,
Imko Postma
predikant Genemuiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Genemuiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2015

Conferentie betekenis afstamming van Abraham

19 November 2015

koffers pakken

18 November 2015

Dag 9

18 November 2015

Dag 8, gedenkwaardige ontmoetingen

16 November 2015

Dag 7, Het leven in het land.

Actief sinds 05 Nov. 2015
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 11852

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: