koffers pakken - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van predikantennaarisrael2015 - WaarBenJij.nu koffers pakken - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van predikantennaarisrael2015 - WaarBenJij.nu

koffers pakken

Door: imko Postma

19 November 2015 | Israel, Jeruzalem

Inmiddels zit het symposium erop vandaag. Dit was zeer uniek, leerzaam en geslaagd. Maar hier zal vanavond of morgen een medereisgenoot over schrijven. Na
We hebben net met elkaar even gedeeld waarin we Gods spreken hadden opgemerkt tijdens deze reis. In het lachen, in de bewogenheid en compassie van zovele mensen die zich inzetten voor vrede. In de ontmoetingen, de emotie, de.... Dag en nacht hebben we ons omringd mogen weten door Hem, de Here van Israel. En daarin weten we ons gezegend.

Na zingen van ps. 121, het bidden en opnieuw zingen van inmiddels ' ons' lied, ' nu het avond wordt, waakt Gij Schepper als wij slapen.' Is het nu tijd om onze koffers gaan pakken, nog een klein dutje doen of gezellig bankhangen, want tegen 12 uur vannacht vertrekken we met de busjes naar Tel Aviv...zodat we morgenochtend weer hopen te landen op Schiphol.
Shalom,

• 19 November 2015 - 21:30

Arno IJmker:

Goede en veilige reis gewenst! Welkom in koud Nederland...

• 19 November 2015 - 21:38

Riek Berghhuis Venema :

In gedachten en gebed ben ik bij jullie en wens je een veilige reis terug, onder Gods bescherming
    Lieve groet Riek Berghuis Venema

• 22 November 2015 - 13:42

Piets Bakker:

Wat een waardevolle reis hebben jullie gehad. Hebben gehad....? Het begint nu pas, denk ik.

We hebben elkaar al ontmoet in de Bethlehemkerk. Veel sterkte en Gods nabijheid en zegen bij de verwerking en het uitdragen van alle indrukken.
    Lieve groet van Piets Bakker.